Saturday, June 26, 2010

TgK WorLd CuP Ke aMbiK KeSeMpaTaN MeNaMbAh KaLoRi???

Sejak2 world cup nih aku slalu tdo lambat..sbb nak jugak layan bola..cam dak jantan...huhu...so bile da tdo lmbt aka melepak kt mamak, of cos la mkn lewat malam kan..tp yg peliknya..xgemok2 lak aku..takut gak klu kena obesiti nnt...for example..semlm aku mkn nasi ngan lauk2 bagai n sbg 'desert' aku mkn burger ayam..boleh??haiihsss...arini lak..sama gak la..da mkn nasi n lauk2 bagai sblm games brasil vs portugal..then 2jam kemudiannya ktorg p mkn nasi lemak kt kg baru..hehehe..kedai nasi lemak ni berkurun la aku cr sbb last time g adala 5 taun lepas..huhu..akhirnya jumpa gak..nasi lemak nak 2 bungkus sorg..huhu..x bole blah..tp sedap kot compare tu nasi lemak kat area jalan 223, pj nun...makanya!aku bkn la fanatik bola sgt..kepoyoan je stay lewat2 mlm sbb nk mkn..hahaha...ok..check this out-->


Burger ayam kat Nasi Lemak Femes (femes ker?), Bangsar


Nasi lemak Kg Baru yg aku cari2 selama nih..xnmpk menyelerakan ke?hahaha


kedai tersebut..huhu

n lastly..ada penghibur tau!sedap suara mamat2 nih..

Sedap dorg nyanyi lagu yuna -Dan Sebenarnya

So, pada sesape yg xpnah try mkn nasi lemak kt sini..silalah try yer..kat mane??cr jer sek rendah kg baru..jumpa la nnt..area2 situ jer..selamat mencari..huhu!


Lupa lak..ada lagi arr...last but not least....



Go BraSiL Go!!motif???hahahaha....



Lalalalala....

No comments:

Post a Comment