Friday, June 18, 2010

kahwin??

it's already 2.44am now n i'm still awake..huhu..rs cm nk dgr lg corrine bailey 'trouble sleeping' lak!hmm..kawen..bunyinya cm best jer..tp nak menjadikannya tu yg leceh..i'm 27 years old already n mak kata aku da sama standard ngan andartu..apsal plak??kecoh jer..ntah ape2..

ijan n ada nak kawen da bln 11 nnt..huhuhu..macam2..xmenyabar masing2 nak kawen..relax sudah..ajal n maut kan di tgn tuhan..klu Allah kata jadi, jadila..klu x jadi or maybe terputus ditgh jln, mayb that person is not the right one for us..things happen for a good reason, rite?huhu..aku nak gak kawen..nak ada husband...anak2..however i think that i'm not ready for that yet..n maybe the time is not come yet.. :P ..tp utk menyedapkan hati harris said that kami akan engaged this year..after raya kot..tgk jela mcm mana kan..

hak hak hak..;p sekarang adalah time aku bercakap pasal wedding... layan je la eh ;p jangan kata aku gatal tauu ;p gatal boleh garu, hihihi..
ok..so klu aku nak kawen nnt, aku impikan majlis kawen yg simple jer..sbb aku adalah seorg yg simple..aku nak tema kawen kaler putih..mcm suci jer..engaged kaler putih..nikah kaler putih n sanding pon kaler putih..huhu..berangan lebih!!ni dia gmbr2 wedding yg telah aku googlekan...


ni cam cantek jer..



aku suka yg nih..simple jer kan..simple ker???

last but not least..

No comments:

Post a Comment