Friday, June 18, 2010

pesta lampu??




hi!it's been a long time that i didn't update my blog...the reason is that my lappy wat hal + no berokband n last but not least is bcoz i'm quite bz..bz ker? ye kot..tp skrg nih x bz da sbbnya??aku da benti keje...i'm freaking jobless now..with less of money + much hutang..haisshhh...aku pon tatau la ape nk jd ngan aku neh..rasa LOSER sgt..hmmm...so mlm ni aku sdkt free utk update my blog..huhuhu..

pesta lampu..cm kelakar jer bunyinya..last nite me n harris bwk mak, lin n yun g i-City Shah Alam tgk lampu2 yg chantek tu..seronok rasanya bile tgk dorg seronok..lagi2 mak aku..siap nyanyi lagik mak ekk...hilang sket stress my mom yg memikirkan hal ehwal kawen adik aku (ijan)...so dibwh ni aku letak beberapa gmbr utk tatapan bersama..n pd sesapa yg lom g i-city, pergila korg..cantek tmpt tuh..tp pegi waktu mlm hari la..

No comments:

Post a Comment