Saturday, June 26, 2010

imsomnia punya keje...

imsomnia ker???imsomniala sgt...hahaha..da puas tdo siang mmg la xleh tdo waktu mlm..hahaha..aku la kelawar itu..kelawar yg sgt cantik lg menawan..cantek ker?? it's already 5.20am now and I still cannot sleep...so, belek punya belek...usha punya usha...aku terjumpala gmbr2 ms aku convo 4 tahun lepas..comel nya aku!! (msk peti ais, tutup sendiri)..x puas hati??g matila..hmm..ni gmbr ms degree..ms diploma tah g mana tah gmbr2 tuh..muslimah nya aku..hihi..nnt leh tunjuk kt anak2...baik n sopan kan mama dulu... *blush *blush... ok..ok..saje nk share ngn korg2 n ngan diri aku sendiri..



mula2 mestila gmbr heroin maa...cantikkan??hahaha..





me n my dad...biasala..anak ayah kan??


me n my familia..terselit sekali farhana n harris..wowweee!kurusnya harris..ni time mula2 kenal nih..


hmmm..tula gmbr kenangan ms i grad degree dulu..bangga mommy n daddy i tau!!hahaha...tp skrg da xbangga kot..ada degree je lebih tp keje tah pape2 jer..tp kan...rezeki kite kan Allah jugak yg bagi..kan kat mane2 pon ada rezeki..yg penting halal...aku bknnya merompak bank pon..n aku x terlibat dalam pemerdagangan manusia..haha..dan2 jer ekk...tp En Mokhtar (lecturer aka penyelia thesis) aku dulu ckp jual org mmg leh kaya pon..Ooppss..jgn salah anggap yer..maksud dia ialah wat bisnes maid la..tp nnt nk kena p indon, filipina n sbgnya lak sbb nak cr calon2 maid..huh!!whateverla!!

No comments:

Post a Comment