Friday, November 20, 2009

farizzuan ohh farizzuan...


result UPSR baru je keluar semalam..pagi2 buta aku da call mak, ayah n iera kt kg..xsbr rasanya nak tau result adik bungsu aku nih..

call mak :

1st attempt jam 7am ringing no answer

2nd attempt jam 7.30 am ringing no answer

3rd attempt jam 9am still ringing no answer.

**ni mesti hp mak aku jatuh bawah katil..xpon kena hempap ngan badan dia.


call iera:

1st attempt jam 8.3am unreachable..call go to voicemail

call ayah:

1st attempt 7.30am ringing no answer

2nd attempt 9am ringing no answer

3rd attempt 10.15am..mr md sa'ap answer the call

ALONG:ayah, arini result UPSR kuar kan?

AYAH:ye ke?ayah xtau pulak..tp adik da g skola tuh..

ALONG:ayah x g teman yun ke?

AYAH:ahh..malas la ayah..ayah nak p tgk lembu nih..nnt2 la ayah soh mak ehh...

ALONG:loh..cmtu pulak..ok..la..bye..


hmm..nape aku yg semangat nih?almaklumlah adik kesayangan..bapela adik aku dpt ehh..aritu ms aku blk kg, aku tanya dia..yun, cmne peksa?susah x? senang je kaklong..cam mkn kacang..so, aku pon agak senang hatila smpai la smlm..

tup2 dlm kul 1 lebih ayah kol..ayah ckp dia dpt 2B 1C n 2D..humang aihh..napela bijak sgt dia nih...pastu aku dgr ina n mak bebel2 kat blkg..hahaha..aku ckp kt dia..ko ni memalukan keluarga la dik..jatuh air muka aku..n senang je dia jwb..dorg tu byk A sbb meniru..bole plak??????

pape je la yun..tp aku da gebang kt ain ckp yun dpt 3A 2B..hihihi..n nape pak itam ckp yun pandai n nk bwk dia p shopping????????konpius aku.....haaaaaaaiiiiiiiiiiissssssssssshhhhhhhh...

No comments:

Post a Comment