Saturday, November 21, 2009

alhamdulillah...finally i get my 2nd BF back..95% purrfect!!





SeLePaS PEREPAIRAN...





SeMaSa KeMaLanGaN JiWa RaGaKu...


Ni la dia..elok sket muka pakwe aku nih..wpun xbest sgt nak drive lps direpair ni, tp xpela..at least ilang rindu aku..as harris said, kena wat alignment..nate gapo dio alignment tuh? as korg sume tau..aku xcident last month..tanggal 25 Oct 2009 bersamaan hari ahad..kejadian berlaku ketika aku otw nak blik umah..pas keje la..niat suci murni nak tdo pon Allah x redha ke?punya la riang ria je aku nak balik keje..siap nyanyi lg..dan2 je xcident..pengajaran la tuh..len x xdela aku nak drive membabi buta..lagi2 time ujan..sejak tuh aku nek phobia da nk drive waktu ujan...hmm..TAKOT giler!!

n setelah hampir sbln di bengkel BODO kt sri damansara..(nape aku ckp BODO???sbb dia abeskan minyak keta aku tp xreti nak isi..bongok betul)..nyaris2 aku kena nolak keta td..hmm..finally siap la dia..da cm brand new car lak..**suka..suka...hee...(",)..papepun alhamdulillah..xdela aku cuak2 nak bwk keta ayah aku yg panjang n bergear manual itu..n xdela aku sakit jiwa n sakit telinga setiap kali org hon sbb keta mati kt tgh jln..huhuhu..hopefully ..that would be the first n last la aku xcident..takut siut..umpama selamat dr kemalangan ngeri ahh....HUH!

1 comment: