Saturday, February 5, 2011

kaki sy sakit lg.. (T T)

hmm...akhir2 ni kaki sy selalu sgt sakit...nak mandi sakit, nak masak skt, nak kemas umah sakit...lagila nk pergi jalan2...even tgh baring pon sakit...sy da xtahan..sy penat memikirkan sakit apakah sy?? apakah sy juga menderita sakit sendi dpt adik si dia??sy xnak!!!sy xsanggup nak menyusahkan diri sendiri juga org lain...apakah salah dan dosa sy??n kenapa sy insan yg terpilih itu? ye...sy tau..things happen for a reason...but y me??pilihla org lain..org yg lg jahat dr sy...pompuan jahat ke..pembunuh ke..sy rs sy xde pon buat dosa2 camtu..tp sy jugak yg sakit...n sy jugak yg kerap sakit... :(

mkn ubat??tu pon satu hal...sy xnak mkn ubat yg doktor bagi...benci!!!ubat itu mendemamkan saya, melalokkan sy dan juga menggastrikkan sy...perlu ke sy mkn ubat yg menyakitkan sy lagi??ohh Tuhan...bantula hambaMu ini...aku takott...tetiba je teringat yg arwah nenek meninggal sbb kanser tulang and arwah atuk pulak meninggal sbb kanser hati..apakah??keturunan??oohhh tidakk!!


semlm aku g jln2 kt OU..xdela jln lama sgt tp sakitnya..Allah je yg tau...semalm ms jln da azab n mlm td nak tdo plak lgla azab..huhuhuhu...SAAAKKKIITTTT!!!!sapu la yoko2 konon2nya nak kurangkan urat2 yg tegang tu tp malangnya lg sakit...panas kot...klu la aku tau, aku mintak da wheel chair kt cust service dia...boleh ke??bole kot...haiisshhh..malang bertimpa2 betul nasibku ini...


hmm...ni aku tgh survey2 tongkat in case klu2 aku memerlukannya 1 hari nnt... :( tp yg dr house punya tu cm cool je..tp pendek je kot..hah!!ini dia..sudah sy googlekan...



Nak cr la yg cmni....

No comments:

Post a Comment